انتخاب فایل

Refresh

راز موفقیت کسب و کار


#1
بسیاری از کسب و کارها از فقدان مشتریان رنج می برند نه به دلیل عدم وجود مشتری، بلکه به این دلیل که کارآفرینان یا مدیران بازاریابی مهارت های نسبی برای پیدا کردن مشتریان را ندارند و نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند.

اجازه دهید ببینیم که بیشتر کارآفرینان چگونه از بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده می کنند

دسته اول افرادی هستند که کاملا به بازاریابی اعتقادی ندارند.

آنها اعتقاد ندارند و درک درستی ندارند که چرا به بازاریابی اینترنتی نیاز دارند. این چنین افراد مطمئن هستند که بدون بازاریابی به اهداف خود دست خواهند یافت. آنها به ایده های خود اعتقاد دارند. اغلب این باورها مانع از بازسازی آنها می شود.

چرا این کارآفرینان نتورک مارکتینگ را باور ندارند؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است، آنها درک درستی از بازاریاب و بازاریابی در شرکت خود ندارند. اما هنگامی که چنین رویکردی کسب و کار آنها را دچار بحران می کند، این کارآفرینان به دنبال راه های مختلفی برای کسب و کار خود می باشند.

دسته دوم کارآفرینانی هستند که درک می کنند بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارشان حیاتی است. بازاریابی دیجیتال باید بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار باشد. اما یک واقعیت خنده دار وجود دارد: به محض اینکه بازرگانان این دسته شروع به بازاریابی می کنند، انتظار جادو دارند. آنها انتظار دارند که هر ریال که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند باید بلافاصله زیاد و میلیونی شود و مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار آن ها جلب کند.

کارآفرینان ممکن است با هر وسیله ای شروع به بازاریابی کنند: آنها ابتدا از یک ابزار استفاده می کنند، سپس به سراغ ابزار دیگر می روند. پس از از دست دادن پول، در بازاریابی نا امید شده و به دسته اول رو می آورند.

چرا این اتفاق می افتد؟

تنها یک پاسخ وجود دارد؛ بازاریابی باید سیستماتیک و برنامه ریزی شده باشد. در ابتدای کار، برای رسیدن به موفقیت باید استراتژی خوب تعریف شود.
پاسخ
#2
همیشه دوست داشتم ی کارآفرین باشم اما هیچ وقت هیچ ایده ای به ذهنم نمیرسه
پاسخ
1 نفر به این پست پاداش داده اند. در مجموع 25 تومان به این پست پاداش داده شده است. roya25
#3
(۱۳۹۶/۰۸/۲۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ)Anahitaa نوشته است: بسیاری از کسب و کارها از فقدان مشتریان رنج می برند نه به دلیل عدم وجود مشتری، بلکه به این دلیل که کارآفرینان یا مدیران بازاریابی مهارت های نسبی برای پیدا کردن مشتریان را ندارند و نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند.

اجازه دهید ببینیم که بیشتر کارآفرینان چگونه از آژانس بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده می کنند

دسته اول افرادی هستند که کاملا به بازاریابی اعتقادی ندارند.

آنها اعتقاد ندارند و درک درستی ندارند که چرا به بازاریابی اینترنتی نیاز دارند. این چنین افراد مطمئن هستند که بدون بازاریابی به اهداف خود دست خواهند یافت. آنها به ایده های خود اعتقاد دارند. اغلب این باورها مانع از بازسازی آنها می شود.

چرا این کارآفرینان نتورک مارکتینگ را باور ندارند؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است، آنها درک درستی از بازاریاب و بازاریابی در شرکت خود ندارند. اما هنگامی که چنین رویکردی کسب و کار آنها را دچار بحران می کند، این کارآفرینان به دنبال راه های مختلفی برای کسب و کار خود می باشند.

دسته دوم کارآفرینانی هستند که درک می کنند بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارشان حیاتی است. بازاریابی دیجیتال باید بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار باشد. اما یک واقعیت خنده دار وجود دارد: به محض اینکه بازرگانان این دسته شروع به بازاریابی می کنند، انتظار جادو دارند. آنها انتظار دارند که هر ریال که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند باید بلافاصله زیاد و میلیونی شود و مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار آن ها جلب کند.

کارآفرینان ممکن است با هر وسیله ای شروع به بازاریابی کنند: آنها ابتدا از یک ابزار استفاده می کنند، سپس به سراغ ابزار دیگر می روند. پس از از دست دادن پول، در بازاریابی نا امید شده و به دسته اول رو می آورند.

چرا این اتفاق می افتد؟

تنها یک پاسخ وجود دارد؛ بازاریابی باید سیستماتیک و برنامه ریزی شده باشد. در ابتدای کار، برای رسیدن به موفقیت باید استراتژی خوب تعریف شود.



نتورک مارکتینگ یه چیز واقعا مزخرفه... فقط بچه های مردم رو علاف کردن و سود اصلی رو اون بالایی ها می برن!
پاسخ
#4
(۱۳۹۶/۱۰/۰۲، ۰۴:۲۹ ب.ظ)hamed0256 نوشته است:
(۱۳۹۶/۰۸/۲۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ)Anahitaa نوشته است: بسیاری از کسب و کارها از فقدان مشتریان رنج می برند نه به دلیل عدم وجود مشتری، بلکه به این دلیل که کارآفرینان یا مدیران بازاریابی مهارت های نسبی برای پیدا کردن مشتریان را ندارند و نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند.

اجازه دهید ببینیم که بیشتر کارآفرینان چگونه از آژانس بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده می کنند

دسته اول افرادی هستند که کاملا به بازاریابی اعتقادی ندارند.

آنها اعتقاد ندارند و درک درستی ندارند که چرا به بازاریابی اینترنتی نیاز دارند. این چنین افراد مطمئن هستند که بدون بازاریابی به اهداف خود دست خواهند یافت. آنها به ایده های خود اعتقاد دارند. اغلب این باورها مانع از بازسازی آنها می شود.

چرا این کارآفرینان نتورک مارکتینگ را باور ندارند؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است، آنها درک درستی از بازاریاب و بازاریابی در شرکت خود ندارند. اما هنگامی که چنین رویکردی کسب و کار آنها را دچار بحران می کند، این کارآفرینان به دنبال راه های مختلفی برای کسب و کار خود می باشند.

دسته دوم کارآفرینانی هستند که درک می کنند بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارشان حیاتی است. بازاریابی دیجیتال باید بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار باشد. اما یک واقعیت خنده دار وجود دارد: به محض اینکه بازرگانان این دسته شروع به بازاریابی می کنند، انتظار جادو دارند. آنها انتظار دارند که هر ریال که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند باید بلافاصله زیاد و میلیونی شود و مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار آن ها جلب کند.

کارآفرینان ممکن است با هر وسیله ای شروع به بازاریابی کنند: آنها ابتدا از یک ابزار استفاده می کنند، سپس به سراغ ابزار دیگر می روند. پس از از دست دادن پول، در بازاریابی نا امید شده و به دسته اول رو می آورند.

چرا این اتفاق می افتد؟

تنها یک پاسخ وجود دارد؛ بازاریابی باید سیستماتیک و برنامه ریزی شده باشد. در ابتدای کار، برای رسیدن به موفقیت باید استراتژی خوب تعریف شود.



نتورک مارکتینگ یه چیز واقعا مزخرفه... فقط بچه های مردم رو علاف کردن و سود اصلی رو اون بالایی ها می برن!

چرا این حرفو میزنید ؟چه دلیلی داره؟ نتورک مارکتینگ خیلی درامد داره
پاسخ
#5
(۱۳۹۶/۱۰/۰۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ)homaadib نوشته است:
(۱۳۹۶/۱۰/۰۲، ۰۴:۲۹ ب.ظ)hamed0256 نوشته است:
(۱۳۹۶/۰۸/۲۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ)Anahitaa نوشته است: بسیاری از کسب و کارها از فقدان مشتریان رنج می برند نه به دلیل عدم وجود مشتری، بلکه به این دلیل که کارآفرینان یا مدیران بازاریابی مهارت های نسبی برای پیدا کردن مشتریان را ندارند و نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند.

اجازه دهید ببینیم که بیشتر کارآفرینان چگونه از آژانس بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده می کنند

دسته اول افرادی هستند که کاملا به بازاریابی اعتقادی ندارند.

آنها اعتقاد ندارند و درک درستی ندارند که چرا به بازاریابی اینترنتی نیاز دارند. این چنین افراد مطمئن هستند که بدون بازاریابی به اهداف خود دست خواهند یافت. آنها به ایده های خود اعتقاد دارند. اغلب این باورها مانع از بازسازی آنها می شود.

چرا این کارآفرینان نتورک مارکتینگ را باور ندارند؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است، آنها درک درستی از بازاریاب و بازاریابی در شرکت خود ندارند. اما هنگامی که چنین رویکردی کسب و کار آنها را دچار بحران می کند، این کارآفرینان به دنبال راه های مختلفی برای کسب و کار خود می باشند.

دسته دوم کارآفرینانی هستند که درک می کنند بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارشان حیاتی است. بازاریابی دیجیتال باید بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار باشد. اما یک واقعیت خنده دار وجود دارد: به محض اینکه بازرگانان این دسته شروع به بازاریابی می کنند، انتظار جادو دارند. آنها انتظار دارند که هر ریال که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند باید بلافاصله زیاد و میلیونی شود و مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار آن ها جلب کند.

کارآفرینان ممکن است با هر وسیله ای شروع به بازاریابی کنند: آنها ابتدا از یک ابزار استفاده می کنند، سپس به سراغ ابزار دیگر می روند. پس از از دست دادن پول، در بازاریابی نا امید شده و به دسته اول رو می آورند.

چرا این اتفاق می افتد؟

تنها یک پاسخ وجود دارد؛ بازاریابی باید سیستماتیک و برنامه ریزی شده باشد. در ابتدای کار، برای رسیدن به موفقیت باید استراتژی خوب تعریف شود.



نتورک مارکتینگ یه چیز واقعا مزخرفه... فقط بچه های مردم رو علاف کردن و سود اصلی رو اون بالایی ها می برن!

چرا این حرفو میزنید ؟چه دلیلی داره؟ نتورک مارکتینگ خیلی درامد داره

بله درآمد داره ولی برای اون بالایی هاش یا به قول خودشون سرشاخه هاش... این پایینی هایی که زور میزنن مشتری بگیرن چی؟؟؟
فقط یه کار کاذبه که هیچ سودی هم برای جامعه نداره!
با شعار دو ساله خودت رو بازنشست کن ببین چجوری نصف ملت رو اسیر کردن
پاسخ
#6
(۱۳۹۶/۱۰/۰۵، ۰۹:۰۹ ق.ظ)hamed0256 نوشته است:
(۱۳۹۶/۱۰/۰۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ)homaadib نوشته است:
(۱۳۹۶/۱۰/۰۲، ۰۴:۲۹ ب.ظ)hamed0256 نوشته است:
(۱۳۹۶/۰۸/۲۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ)Anahitaa نوشته است: بسیاری از کسب و کارها از فقدان مشتریان رنج می برند نه به دلیل عدم وجود مشتری، بلکه به این دلیل که کارآفرینان یا مدیران بازاریابی مهارت های نسبی برای پیدا کردن مشتریان را ندارند و نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند.

اجازه دهید ببینیم که بیشتر کارآفرینان چگونه از آژانس بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده می کنند

دسته اول افرادی هستند که کاملا به بازاریابی اعتقادی ندارند.

آنها اعتقاد ندارند و درک درستی ندارند که چرا به بازاریابی اینترنتی نیاز دارند. این چنین افراد مطمئن هستند که بدون بازاریابی به اهداف خود دست خواهند یافت. آنها به ایده های خود اعتقاد دارند. اغلب این باورها مانع از بازسازی آنها می شود.

چرا این کارآفرینان نتورک مارکتینگ را باور ندارند؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است، آنها درک درستی از بازاریاب و بازاریابی در شرکت خود ندارند. اما هنگامی که چنین رویکردی کسب و کار آنها را دچار بحران می کند، این کارآفرینان به دنبال راه های مختلفی برای کسب و کار خود می باشند.

دسته دوم کارآفرینانی هستند که درک می کنند بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارشان حیاتی است. بازاریابی دیجیتال باید بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار باشد. اما یک واقعیت خنده دار وجود دارد: به محض اینکه بازرگانان این دسته شروع به بازاریابی می کنند، انتظار جادو دارند. آنها انتظار دارند که هر ریال که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند باید بلافاصله زیاد و میلیونی شود و مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار آن ها جلب کند.

کارآفرینان ممکن است با هر وسیله ای شروع به بازاریابی کنند: آنها ابتدا از یک ابزار استفاده می کنند، سپس به سراغ ابزار دیگر می روند. پس از از دست دادن پول، در بازاریابی نا امید شده و به دسته اول رو می آورند.

چرا این اتفاق می افتد؟

تنها یک پاسخ وجود دارد؛ بازاریابی باید سیستماتیک و برنامه ریزی شده باشد. در ابتدای کار، برای رسیدن به موفقیت باید استراتژی خوب تعریف شود.



نتورک مارکتینگ یه چیز واقعا مزخرفه... فقط بچه های مردم رو علاف کردن و سود اصلی رو اون بالایی ها می برن!

چرا این حرفو میزنید ؟چه دلیلی داره؟ نتورک مارکتینگ خیلی درامد داره

بله درآمد داره ولی برای اون بالایی هاش یا به قول خودشون سرشاخه هاش... این پایینی هایی که زور میزنن مشتری بگیرن چی؟؟؟
فقط یه کار کاذبه که هیچ سودی هم برای جامعه نداره!
با شعار دو ساله خودت رو بازنشست کن ببین چجوری نصف ملت رو اسیر کردن

نتورک فقط برای بعصی ها خوبه و شانسه
پاسخ

[-]
کلمات کلیدی
نتورک , مارکتینگ , کسب , و , کار

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان