انتخاب فایل

Refresh

بازاریابی با ایمیل دقیقا به چه معناست؟


#1
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۵/۰۵/۲۳، ۰۹:۱۷ ب.ظ، توسط kashkol.)
ازاریابی با ایمیل یا همان ایمیل مارکتینگ امروزه به‌عنوان بهترین روش برای حفظ ارتباط با مخاطبین می‌باشد، اما تفاوت زیادی میان روش‌های ارسال ایمیل که اکنون در بسیاری از سایت‌ها دیده می‌شود با روش صحیح بازاریابی ایمیلی وجود دارد.
بازاریابی ایمیلی چیست؟

به‌طور خلاصه می‌توان بازاریابی ایمیلی را این‌گونه تعریف کرد: ساخت لیستی از مخاطبین علاقه‌مند به موضوع فعالیت شما به‌طوری‌که آن افراد با میل خودشان در آن لیست عضو شوند و ایمیلشان را در اختیار شما قرار بدهند و سپس شما در بازه‌های زمانی مناسب خدمات و پیشنهادهای بعدی خودتان در همان زمینه تخصصی را از طریق ایمیل به آن افراد اطلاع دهید و هر زمان که تمایل به دریافت ایمیل‌های شمارا نداشته‌اند بتوانند با لغو عضویت از خبرنامه خارج شوند.

اگر شما به این روش عمل کنید باعث می‌شوید که مخاطب به شما اعتماد کند و با خیال راحت ارتباط خودش با شمارا ادامه دهد. این موضوع هم به نفع شماست و هم به نفع مخاطب، شما می‌توانید همیشه با مخاطبین خود در ارتباط باشید و مخاطب شما نیز از آخرین فعالیت‌ها و خدمات شما آگاه می‌شود.

در هنگام دریافت ایمیل از افراد، حتماً به این نکته اشاره کنید که اطلاعات آن‌ها نزد شما محفوظ است و هیچ‌گونه استفاده نادرستی از آن‌ها نخواهید کرد و آن اطلاعات را در اختیار اشخاص دیگر نیز قرار نخواهید داد.

همین موضوع باعث اعتماد به مخاطب شده و ازاینجا به بعد فقط وظیفه شما حفظ این اعتماد و ارتباط مستقیم با مخاطبین خودتان برای ارائه خدمات و افزایش فروش از طریق بازاریابی ایمیلی می‌باشد.
بازاریابی ایمیلی چه چیزی نیست؟

برخلاف آنچه در بالا گفته شد با یک جستجوی سریع در گوگل متوجه می‌شوید که وب سایت‌های زیادی وجود دارند که خدمات ارسال ایمیل‌های انبوه را با نام ایمیل مارکتینگ ارائه می‌دهند! ارسال ایمیل‌های انبوه به تعداد زیادی ایمیل خدماتی است که در دنیا با نام spamming معروف است.

Spamming به معنی جمع‌آوری فهرست‌های انبوه ایمیل از بستر وب و ارسال ایمیل‌های ناخواسته به آن لیست است. مشکلات بزرگی که در این روش وجود دارد و مهم‌ترین آن‌ها بدنام شدن برندی است که از این طریق تبلیغات می‌کند.

به‌طورمعمول لیست ایمیل‌های جمع‌آوری شده برای ارسال هرزنامه (هرزنامه به ایمیل‌هایی گفته می‌شود که به‌صورت ناخواسته به افراد ارسال می‌گردد) از طریق جستجوی ربات‌ها در وب سایت‌های مختلف تکمیل می‌گردد و هیچ‌یک از صاحبان ایمیل‌ها تمایلی به عضویت در گروه‌های ارسال هرزنامه ندارند، همین موضوع باعث می‌شود که پس از مشاهده آن ایمیل اقدام به اسپم کردن و یا پاک کردن ایمیل‌ها کنند.

البته قبل از اینکه افراد این ایمیل‌ها را مشاهده کنند معمولاً سیستم‌های ارائه‌دهنده ایمیل مانند یاهو و جیمیل متوجه اسپم بودن ایمیل‌ها شده و آن‌ها را به پوشه اسپم منتقل می‌کنند.

حتماً برایتان سؤال شده است که بااین‌حال چرا بازهم ارسال هرزنامه ادامه دارد و افراد به ارسال ایمیل‌های ناخواسته ادامه می‌دهند؟

پاسخ واضح است، در میان ایمیل‌های ارسالی تعدادی از آن ایمیل‌ها هم توسط افراد باز می‌شوند و حتی ممکن از برای آن‌ها جذابیتی داشته باشد که منجر به کلیک روی لینک‌های مربوطه نیز بشود اما این درصد خیلی کمی از افراد را شامل می‌شود و دیگر افراد فقط شمارا یک فرد یا برند نامعتبر تصور کرده و همیشه در ذهنشان این‌گونه باقی خواهید ماند.

هنگامی‌که می‌خواهید محبوبیت کسب‌وکار اینترنتی خود را با ارسال ایمیل افزایش دهید مراقب باشید که در دام افرادی که هرزنامه ارسال می‌کنند گرفتار نشوید و از روش‌های صحیح ایمیل مارکتینگ استفاده نمایید تا بتوانید همیشه کسب‌وکار خود را زنده نگه‌دارید و یک ارتباط مستقیم و پایدار با مخاطبین واقعی خودتان داشته باشید.



کلمات کلیدی : کار آفرینی

بازاریابی با ایمیل

دوره های آنلاین
پاسخ
#2
متن خوبی بود
پاسخ
#3
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳۹۶/۰۱/۲۱، ۰۱:۳۷ ق.ظ، توسط khodbavar.)
بسیار از وقتی که گذاشتید ممنونم. شما از تیم مدیر وب هستید؟








موفقیت در زندگی
پاسخ

[-]
کلمات کلیدی
با , ایمیل , دقیقا , به , چه , معناست؟

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اهمیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی kashkol 1 388 ۱۳۹۵/۰۸/۲۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: rotana80
  بازاریابی از طریق موتورهای جستجو kashkol 0 263 ۱۳۹۵/۰۸/۰۴، ۰۵:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: kashkol
  ۵راهی که جمع سپاری موجب ارتقای بازاریابی محتوامیشود(قسمت اول ) kareinterneti 0 538 ۱۳۹۵/۰۳/۱۹، ۱۲:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti
  بازاریابی با پورسانتی عالی و بی نظیر kareinterneti 0 380 ۱۳۹۵/۰۲/۱۱، ۱۰:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti
  شبکه های اجتماعی و نقش آنها در بازاریابی و فروش kareinterneti 0 383 ۱۳۹۵/۰۲/۱۱، ۱۰:۴۸ ق.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti
  قواعد ارسال ایمیل کاری kareinterneti 0 232 ۱۳۹۵/۰۲/۱۱، ۱۰:۱۴ ق.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti
  اشتباهات رایج در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی kareinterneti 0 289 ۱۳۹۵/۰۲/۱۱، ۱۰:۰۷ ق.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti
  قوانین بازاریابی در شبکه های اجتماعی kareinterneti 0 193 ۱۳۹۵/۰۲/۱۱، ۱۰:۰۵ ق.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان