انتخاب فایل

Refresh

چگونگی استفاده از جمع سپاری برای رونق کسب و کار ( قسمت دوم)


#1
[تصویر:  %D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8...20x400.jpg]
مرحله سوم : یک استراتژی برای ترویج کمپین  جمع سپاری خود  تعیین کنید .

مهمترین قدم در اجرای یک کمپین برای جمع سپاری ، ترویج آن است . این تئوری که ” شما کمپین را بسازید و مردم خودشان خواهند آمد ” برای کمپینهای بازاریابی جواب نخواهد داد .

برای ترویج بیشتر کمپین و اطمینان از اینکه توانسته اید به بیشترین تعداد کاربران آنلاین دسترسی یابید، می توانید پستی را در رابطه با کمپین ایجاد شده در وبلاگ خود قرار داده ، به تمامی مشتریان سابقتان که اطلاعات مربوط به آنها را در پایگاه داده های خود دارید، ایمیلی را که حاوی اخبار جدید باشد  ارسال کنید  و در گوگل پلاس و توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی هم پست گذاشته  و در واقع با این کار کاربران موجود در آن پلتفورم ها را هم به سمت وبسایت خود و شرکت در کمپین  ارجاع دهید.

نکته مهم اینجا این است که استراتژی را برای ترویج انتخاب کنید تا کمپینتان را تا جای ممکن در معرض دید افراد بیشتری قرار دهدتا تعداد بیشتری  امکان شرکت در آن را داشته باشند.

مرحله چهارم: نتایج حاصل از جمع سپاری را جمع آوری کنید.

بررسی و آنالیز نتایج حاصل از کمپین جمع سپاری شده، یکی از اقدامات حیاتی در این فرآیند میباشد. نتایج تعیین میکنند که آیا اهداف مشخص شده حاصل شده اند یا خیر و همچنین نتایج به دست آمده میتوانند در شکل دادن یک استراتژی بازاریابی کمک کنند.

نکته ی حائز اهمیت این است که انجام کامل آنالیز نتایج میتواند در تعیین و تنظیم استراتژی های آینده کمک شایانی کند.

مرحله پنجم: از داده ها ی حاصل از جمع سپاری استفاده کنید.

هنگامی که این اقدامات را به پایان رساندید هنوز یک کار دیگر مانده که باید انجام دهید. یکی از مهم ترین کارها این است که بتوانید از اطلاعات و داده های جمع آوری شده برای اقدامات بازاریابی آینده استفاده کنید.

نکته حائز اهمیت این است که همواره پس از اعمال کمپین و استفاده از نظرات حاصل از جمع سپاری  یک استراتژِی  بازاریابی داشته باشید تا بتوانید از آن طریق به ارتباطتان با شرکت کنندگان ادامه دهید تا از آنها برای فروش استفاده کنید.


برگرفته از سایت
http://www.minikar.com
پاسخ

[-]
کلمات کلیدی
استفاده , از , جمع , سپاری , برای , رونق , کسب , و , کار , قسمت , دوم , استفاده , از , جمع , سپاری , برای , رونق , کسب , و , کار , قسمت , دوم

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چگونگی محاسبه هزینه های ارتودنسی reyhanhrt 0 174 ۱۳۹۷/۰۲/۱۵، ۰۴:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: reyhanhrt
  انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب برای کسب و کار شما kareinterneti 3 1,430 ۱۳۹۵/۰۵/۱۶، ۰۹:۲۰ ب.ظ
آخرین ارسال: mahboobe
  راه کارهای طلایی برای موفقیت شغلی! mahboobe 2 1,345 ۱۳۹۵/۰۵/۱۶، ۰۸:۵۳ ق.ظ
آخرین ارسال: mahboobe
  ۷ عامل برای عدم موفقیت mahboobe 2 1,875 ۱۳۹۵/۰۵/۱۲، ۱۰:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: mahboobe
  ۱۵ راه ساده برای رسیدن به موفقیت mahboobe 2 2,598 ۱۳۹۵/۰۵/۱۲، ۰۹:۴۷ ب.ظ
آخرین ارسال: mahboobe
  ۵راهی که جمع سپاری موجب ارتقای بازاریابی محتوامیشود(قسمت اول ) kareinterneti 0 1,127 ۱۳۹۵/۰۳/۱۹، ۱۲:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti
  چگونگی استفاده از جمع سپاری برای رونق کسب و کار ( قسمت اول) kareinterneti 0 1,025 ۱۳۹۵/۰۲/۱۱، ۱۱:۰۴ ق.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti
  ۶قدمی که برای فعالیت در شبکه های اجتماعی باید بردارید!(قسمت دوم) kareinterneti 0 1,093 ۱۳۹۵/۰۲/۱۱، ۱۱:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti
  ۶ قدمی که برای فعالیت در شبکه های اجتماعی باید بردارید ! (قسمت اول ) kareinterneti 0 1,219 ۱۳۹۵/۰۲/۱۱، ۱۱:۰۰ ق.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti
  در قبال یک اظهارنظرمنفی برای کسب و کارتان چه اقداماتی میتوانید داشته باشید؟ kareinterneti 0 954 ۱۳۹۵/۰۲/۱۱، ۱۰:۵۹ ق.ظ
آخرین ارسال: kareinterneti

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان